18. svi 2014.

sapun od meda i nevena


Proizvodi sa ljekovitim djelovanjem koji utječu na zdravlje i ljepotu odavno su poznati.
I naše bake su ručno izrađivale sapune od maslinovog ulja, a mi danas pokušavamo vratiti se prirodi i
oživiti te zaboravljene prirodne načine izrade sapuna i krema za njegu kože.
Tradicionalna receptura izrade sapuna na bazi maslinovog ulja u ovom postupku obogaćena je
dodavanjem meda i osušenih cvjetova nevena koji su odležali mjesec dana na suncu u staklenci
sa maslinovim uljem.
Med je jedan od najčešćih prirodnih lijekova čija povijest upotrebe seže u davna vremena,
a izvrstan je kao sastojak u sapunu zbog njegovog njegujućeg i umirujućeg svojstva,
dok je cvijet nevena koristan dodatak zbog njegove ljekovitosti koja na našu kožu
djeluje protuupalno i dezinficirajuće.
Sapun od meda je idealan za svakodnevnu upotrebu jer našoj koži i cijelom organizmu pruža osjećaj
ugode i zadovoljstva, te je istovremeno njeguje na prirodan način.









3 komentara:

Zuba kaže...

ovo si ti radila?
jako mi se sviđa:)
sviđa mi se ideja homemade pripravaka, prirodne kozmetike i ideje da znamo što koristimo
to je macerirani neven s dodatkom meda, ako sam shvatila dobro?.

LivesArt kaže...

da ja sam ih izradila, nekako sam se pomalo "navukla" na sve homemade pripravake, sapun je na bazi maslinovog ulja, dodan je med i listići nevena iz macerata, baš mi je nekako "legao" za svakodnevnu upotrebu.

Villa-loredana kaže...

Može li izmjena iskustva i recepata. Hvala. Pozdrav. Loredana.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt