17. pro 2013.

blagdanske dekoracije


Vjerujem da su i vama najljepši blagdanski ukrasi oni koje sami izradite.
Aranžmani, košare ili ukrasni vijenci, šareni ili jednobojni, svečani ugođaj će načiniti još svečanijim, 
te biti prava blagdanska dekoracija na našem stolu ili zidu.
Jednostavno se izrađuju uz pomoć vijenca od pruća ili slame, svjetlucavih vrpci, različitih prigodnih ukrasa,
zelenih borovih grančica, te neizostavnih raznobojnih božićnih kuglica.
Za koji god se stil odlučili, svečani i umjereniji, bijeli, zlatni ili srebrni, ili pak tradicionalni crveno - zeleni, 
najbitnije je da uz malo mašte i volje dobivamo jedinstvene ukrase za naš dom, 
a ujedno i zgodne unikatne poklone kojima ćemo obradovati naše najmilije.




















Broj komentara: 5:

Sonaj kaže...

Diiivno:)Osobito mi se svidjela i ideja i dekoracija korpice, a boce su mi prva liga!

Iskrica kaže...

Naravno da je najlepše ono što sam čovek napravi, jer je to od srca i sa puno ljubavi.

Tvoje dekoracije su divne, srećni praznici!!!

GoodGhost kaže...

I meni je najdraže kad sama nešto napravim. A to radim već dugi niz godina. A ovi tvoji su m fantastični.

Barbara Barb kaže...

Vjencici su divni.. prvi mi je favorit!

Snežana Maricic kaže...

Vrlo lepo.
Uživam da vidim kako si kreativna i vredna.
Želim ti srećne praznike i srećnu Novu godinu.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt