8. ruj 2013.

ljeto je iza nas ...



Došlo je vrijeme da se oprostimo s ljetom.
Sve mogućnosti koje nam je ljeto pružalo i njegove dobre strane pomalo su iza nas.
Čarobne, sjajne boje, izležavanja na plaži, ljeskanje sunca na morskoj površini,
opuštena lijena popodneva, svježina večeri i vreva turista, okusi i mirisi ljeta sastavni su dio
svake ljetne morske uspomene.
U narednim zimskim mjesecima kad obrazi bride od hladnoće, a ruke nam ne mogu zagrijati ni
najtoplije vunene rukavice, pokušati ćemo se ugrijati ovakvim sjećanjima na ljeto koje je iza nas i
željno očekivati slijedeće.









4 komentara:

Snežana Maricic kaže...

Divne fotografije, draga
I rana jesen je lepa, a uteha je što će leto ponovo doći.
Zimu ni ja ne volim, mada zima ima svojih čari za ljude koji mogu u njima uživati.

ana@carpe_diem kaže...

krasne slike! a ja se baš nadala da će me vrijeme poslužiti pa da i ja koji put zaplivam, bojim se, ništa od toga, sudeći po prognozi. ali i jesen je lijepa na svoj način, pa i zima. glavno da grijanje radi :)

Dilajla kaže...

Nadam se dda nije jer još jučer smo guštali u moru a vi dolje u Dalmaciji i više nego mi na Kvarneru.Divne fotkice.

Jelka kaže...

Ova današnja kiša u Zagrebu podsjetila me na kraj ljeta. Fotografije su odlične, prave ljetne.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt