7. kol 2013.

country life


Iako je za mnoge pravi ljetni ugođaj miris mora, soli i borovine,
za nas koji živimo na moru posebno je zadovoljstvo u ove vruće dane otputovati u
unutrašnjost Dalmacije i vrele ljetne noći zamijeniti ugodnom svježinom.
Netaknuta priroda i malena pitoreskna sela sa jednostavnom ljepotom kamenih kućica,
skrivena duboko u brdima Svilaje, idilična su i predivna slika Dalmatinske Zagore.
Miris drveća, osunčane trave, pjev ptičica ili pak potpuna tišina nakon gradske vreve,
umiruju nas i ispunjavaju.
Još ako se nađe i dobro društvo vikend na selu itekako ima svojih skrivenih draži.



















Broj komentara: 9:

Ika kaže...

Prekrasno! Ma ko more ovo platit!!!!

Zuba kaže...

prekrano je! vjerujem da je super otići na par dana na takvo mjesto. ja, koja nisam na obali, cijenim i takve destinacije. sunce, more i vrućina nisu jedini (ni prvi) način provođenja slobodnih dana.
slike su super, i sviđaju mi se kućice i mir oko njih.

eda kaže...

Još samo nedostaje moja baka na tvojim fotografijama pa da mi uspomene na djetinjstvo sasvim ožive!!!
I ja volim, s vremena na vrijeme, miris mora zamijeniti seoskim ugođajem... fotografije su ti čarobne!

Sonaj kaže...

Ajme,kolika čuvarkuća:) Sve je to divno ali ja čim vidim ove zarasle putiće sjetim se zmija...Brrrr, njih se užasavam:) Baš nisam nikuda za ić`!!!!

Kristina Uvodić kaže...

...i dobar foto aparat, nadodala bih! Kroz tvoje oko prizori su još ljepši :-)

Jelka kaže...

Fotografije su mi mrak. Vjerujem da je unutrašnjost Dalmacije isto tako lijepa, kao
i na obali i otocima.

nives kaže...

wow prelijepe fotke

Marinica kaže...

Slike su savršene.. to je poseban ugođaj... odmor od grada :)

Foozdarije kaže...

Eh da, to ja zovem - odmorom. Prekrasne fotke ;).

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt