19. tra 2013.

maslačak


Vjerujem da i vi kad ugledate bijelu haljinu maslačka sjetite se omiljenih priča iz djetinjstva
koje smo slušali prije spavanja.
Jedna od njih je priča o kraljevni koja je živjela u dvorcu okruženom prekrasnim vrtom punim
mirisnog cvijeća u najljepšim bojama.
Jednog dana spotakla se o kamen, pala i rasplakala, a njena suza koja pala je na tlo pretvorila
se u cvijet sa laticama sunčanih boja - maslačak.
Mali maslačak je svaki dan čekao da ga kraljevna pogleda i podari mu osmjeh, ali kraljevna 
više nije obraćala pažnju na tužni maslačak.
Jedne noći pod mjesečevim sjajem mali maslačak preobrazi se u srebrenastog, pahuljastog ljepotana, 
te odluči da sam potraži neku novu kraljevnu.
I vjetar puhne, rasprši haljinu maslačka i ponese ga po svijetu gdje i danas lutaju tisuće maslačaka
u potrazi za svojom kraljevnom.












Broj komentara: 5:

Snežana Maricic kaže...

Priznajem da ovu pričicu nisam znala.
U detinjstvu nam je jedna od omiljenih zabava bila da duvamo pahulje maslačka i tako smo, i ne znajući, širili njegovo seme.
Ove fotografije koje si napravila su zaista fenomenalne, toliko jasne i brilijantne, zaista si veoma vešta i ja ti čestitam na tome.
Divan post :)

Good Ghost kaže...

Odlične fotke!
P.S.
I daj ak nije problem makni provjeru. Ja to više uopće ne mogu odgonetnuti

LivesArt kaže...

U poslijednje vrijeme sam bila zatrpana spamovima
i iz tog razloga sam stavila provjeru, iako i mene
to jako zamara, ima blogova koje želim komentirati
a zapnem na provjeri. Tnx na informaciji!

Romana kaže...

Predivne fotografije, kao i uvijek! ;)

nives kaže...

odlične fotke

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt