3. ožu 2013.

dašak proljeća



Proljeće je polako počelo oživljavati prirodu i bojati je svojim veselim i vedrim bojama.
Žuta, roza, bijela i zelena, boje su koje preplavljuju vrtove, parkove i travnjake ove dane.
Sunčani dani i preobražaj prirode nakon hladnih zimskih dana djeluju poticajno na sve,
a posebno na nas koji uživamo u fotografiranju i ovim raskošnim pastelnim bojama.














Broj komentara: 6:

Snežana Maricic kaže...

WOW!
Priroda se budi!
Divne fotke, a ja se baš, baš radujem.

Marinica kaže...

Stvarno su savršene fotografije! Predivno vrijeme je bilo zadnjih dana :)

Zuba kaže...

krasne fotografije. moram priznati da sma ove godine više nego ikad jedva dočekala sunce i početak proljeća- a ja sam ga dočekala ovaj vikend. baš mi je jako falilo sunce i toplina i žive biljke.

Nely kaže...

Uz ovakve divne fotografije,tako je lijepo započeti dan,uživala sam zaista:)
Lijep dan ti želim!

ana@carpe_diem kaže...

prave profi slike! ja sam jučer prvi put ugledala bubamare u vrtu i namučila se da ih slikam izbliza (novi aparat)...
ove tvoje fotografije su stvarno inspirativne!

Iskrica kaže...

Divne fotografije, kod vas je krenulo pravo proleće. Kod nas, u planinama, još ima mraza i magle.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt