20. velj 2013.

čudesna šuma


Davno, davno postojala je čudesna šuma, mjesto puno malenih stvorenja koje je štitio
čarobni hrast koji je bio čuvar šume i pružao zaštitu svakome tko se sklanjao ispod njega.
Jednog dana u šumu je zašao slikar Paleta kojem je čarobni hrast poklonio moć 
sporazumjevanja sa životinjama, te stvaranja čarolije dodirom kista......
Sunčana Škrinjarić, omiljena spisateljica iz naših školskih dana, napisala je ovu priču
po kojoj je snimljen i crtani film Čudesna Šuma kojeg i danas sa radošću pogledamo, 
jer je tema o otuđenju čovjeka u urbanom prostoru i njegovom iskonskom porivu za životom
u skladu s prirodom, svjesnijim i zdravijim životom uvijek aktualna.









Broj komentara: 9:

Ana@carpe_diem kaže...

jako jako lijepo!

Marinica kaže...

Prekrasno je :)

Zuba kaže...

prekrasno je. jako mi se sviđa :)

Iskrica kaže...

Da, znam taj crtani film! A veruj mi, da si i ti, na svoj način, jako, jako lepo dočarala čudesnu šumu.

eda kaže...

Stvarno je čudesno lijepa ova tvoja šuma...

* Villa Lieblich * kaže...

Toplu dobrodošlicu na moj blog ja sam jako drago da ste ovdje i nadam se da ćete se zabaviti.

♥ Doris

nives kaže...

woow kako je ovo lijepo i čarobno ostala sam bez teksta

Biljana kaže...

Wow! Predivna cudesna suma:-)

Snežana Maricic kaže...

Nemam prozorče za komentar, ne samo ovde, na još par blogova, pa sada pišem kao odgovor, i ja kažem WOW, ovo je tako, tako...moćno!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt