7. sij 2013.

splitska zima


Nakon ovih blagdanskih dana koje smo uglavnom proveli uz trpezu, pravi užitak je izaći
vani u šetnju, posebno u ove lijepe sunčane dane.
Ove godine zima nas je obradovala ugodnim proljetnim temperaturama i kao da je je stara
splitska novogodišnja čestitka "Na dobro nam došlo novo lito" dozvala zimsko kasno ljeto.
Mi Splićani volimo šetati Rivom u bilo koje godišnje doba i uživati u prizoru zalaska sunca,
ali ipak jedan od ljepših zalazaka je u rano zimsko poslijepodne kad zapuše burin, a
sunce oboji Rivu narančasto crvenim tonovima.




















Broj komentara: 9:

Marinica kaže...

Slike su stvarno famozne.. baš je lijepo prikazan ugođaj u Splitu! Ovih dana se trudim što više šetati i uživati u suncu jer je baš predivno vrijeme :)) Baš jučer sam šetala južnom stranom Marjana i pogled je bio savršen!

Diya Hoby kaže...

Predivne slike, kao na razglednici.. uživala sam gledajući predivan zalazak sunca :D

Ana@carpe_diem kaže...

krasne fotografije, tako bistre!

nives kaže...

prekrasne fotke

Iskrica kaže...

Gde me nađe, danas, baš... Zaplakala bih od lepote, ali ne smem, jer kakvog raspoloženja bude neko na današnji dan, biće cele godine.

Jagoda kaže...

Moj dragi Jadran, kako mi fali...

tina kaže...

fantastične slike,a galebić,joj kako je prekrasan i zadnja naravno :) ahhhh <3

Nely kaže...

Koje prekrasne slike,kao sa najljepših razglednica,ovo je za uživanje,ali potpuno..prekrasan post!

kamena kaže...

lipa naša zima :)... uz prilipe slike :)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt