9. sij 2013.

galeb


Vjerojatno svi mi kad ugledamo osamljenog galeba koji je odvojen od svoga jata, pomislimo na
knjigu Richarda Bacha i priču o galebu Jonathanu Livingstonu.
Naime, hrabri Jonathan se izdvaja od ostalih galebova, jer za razliku od njih ima veliku želju da nauči
što bolje letjeti i doseći neslućene visine.
Zbog toga je neshvaćen i protjeran iz svog jata, te osuđen da u samoći daleko od ostalih vježba.
Uskoro Jonathan uspijeva u svom naumu, pronalazi učitelja i svoje istomišljenike koji žele
letjeti brže i više, te sam postaje učiteljem galebovima koji su protjerani iz njegovog bivšeg jata
kao i on sam.
Na kraju priče Jonathan odlazi sam nakon što je podučio ostale galebove da su mogućnosti neslućene
i da ne postoje granice.
Ova poučna pripovjetka završava rečenicama:
" Nema granica Jonathane? - pomisli još jednom smiješeći se.
I tako započne njegova trka za znanjem. "
















Broj komentara: 9:

tina kaže...

ajme fotki! da ti pamet stane! tako bistre,čiste,boje.... nemam riječi!

Jagoda kaže...

Wow, prekrasne fotke!! Posebno mi je ova prva prelijepa!

Ana@carpe_diem kaže...

krasne fotografije, majstorske!

nives kaže...

ajme predivno

Romana kaže...

Predivne fotografije. I zanimljivo štivo u svakom slučaju. ;)

Elmedina Tiric kaže...

Prelijepe fotografije!<3

amalicro kaže...

prva asocijacija kad sam vidjela fotke: wow ide sve bolje! pogotovo prva, ta je vječna! Samo naprijed ne odvajaj se od aparata i pusti da ti duša pjeva dok škljocaš.

Iskrica kaže...

Da, poznata priča i dokaz da nije sve kao što izgleda. Ne mora loše biti loše, na kraju je uvek novi početak.

Snežana Maricic kaže...

Odličan post, svi bi mogli nešto naučiti od galeba Jonathana.
Fotografije su mi oduzele dah, tako divne boje, mirno more...lepota.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt