27. pro 2012.

zimska družba


U prosincu svaka obitelj postaje bogatija za još dva člana, Djeda Mraza i Snjegovića.
Dobrodušni djedica i njegov zimski prijatelj smješkaju nam se sa kuglica, keramičkih posuda,
ukrasnih predmeta i staklenki u kojima gore lučice.
Djeca ih najviše vole i raduju im se, ali ni mi stariji ne možemo odoljeti kupnji kada ugledamo
te bajkovite ukrase na policama trgovina.
Izmame nam osmijeh svaki put kada ih ugledamo u kutku našeg doma i na trenutak se prisjetimo
onog blagdanskog osjećaja iz djetinjstva, veliko božićno drvce, stakleni ukrasi, kućica Djeda Mraza,
sobovi, Snjegovići ....

















Broj komentara: 12:

Snežana Maricic kaže...

WOW, kako je sve ovo lepo.
Volim tvoje postove, volim Novu godinu :)

Marinica kaže...

Ovi ukrasi su stvarno divni! Svi, od prvog do zadnjeg :))

Elmedina Tiric kaže...

Prelijepo<3

Suzana kaže...

Prekrasno, nježno, svečano!!! :)

Nely kaže...

Predivni ukrasi,zaista daju posebnu atmosferu,jako lijep post!

Kristina Uvodić kaže...

Borić (je li Murano?)i lampion su mi totalno neodoljivi!

nives kaže...

woow prelijepe dekoracije baš su me oduševile :)

Iskrica kaže...

Naravno da izmamljuju osmeh. Kakav je to čovek koga lik Deda Mraza i Sneška ne razneži?

Diya Hoby kaže...

predivne dekoracije i ja ih volim :D
Hvala za posjetu na moj blog, sretni blagdani i tebi te sve naj u Novoj :D

Sonaj kaže...

Vesela družina..Posebno mi je neobično ono stakleno božićno drvce:)))Svako dobro ti želim u Novoj 2013. godini; radosti , veselja,pjesme,ljubavi ,sreće i zdravlja:)))

sweet dreams kaže...

Keramičke kućice su me oduševile, svaka! I oslikani kampion, prekrasno, hvala na posjetu i svako dobro!

LivesArt kaže...

Prepoznala si ga, original Murano !

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt