16. pro 2012.

božićne boce



Dolaze nam blagdani i pravo vrijeme je kad razmišljamo o darivanju dragih nam osoba.
Mi kreativci volimo darivati na osoban način, stvarima koje smo sami izradili uz malo volje i mašte.
Stare odbačene boce ukrašene tehnikom decoupagea sa veselim božićnim motivima salveta, dobiti će
sasvim novo, blagdansko ruho i oživiti na poseban način, te poslužiti kao jako zgodni mali darovi.










Broj komentara: 10:

nives kaže...

woow preslatke su

Iskrica kaže...

Divne su, ne znam koji mi je motiv lepši. Plave su mi favoriti, naravno, ali i ostale su za 10.

Snežana Maricic kaže...

Savršene su, prelepe!

melanzana kaže...

Super su ti boce, odlično raspucavanje!!!

Mojca kaže...

Super ideja, izvedba pa sploh. Krasno.

Milica ♥ kaže...

Prelepe su i stvarno savrsen pokloncic :)

Marinica kaže...

Jako su lijepe :) Super si ih uredila!

Nely kaže...

Boce su prekrasne,ne znam koja mi je ljepša:)

eda kaže...

Da, zgodni "mali" darovi... Ove tvoje boce su predivne! I ja sam ih godinama radila, uvijek sam imala na zalihama barem dvije za poklon... ove godine nemam nijednu:( Ali stignem još, baš me uhvatila volja gledajući tvoje ljepotice:)

tina kaže...

prekrasne su

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt