9. pro 2012.

božićna zvijezda

Crvena i zelena, sinonimi su Božića i skladno su stopljene u jednom od obilježja predstojećih nam blagdana,
prelijepom cvijetu koji volimo baš zbog njegova vatrometa boja.
Prema jednom od starih vjerovanja svoj jedinstveni izgled duguje asteškoj boginji.
Naime cvijet Boginjine suze nastao je iz kapljica krvi, kada je boginji srce prepuklo zbog neuzvraćene ljubavi.
Svojom ljepotom i vatrenom bojom plijeni poglede i tradicionalna je božićna dekoracija našeg doma ili
poklon dragim osobama.
Za nas kreativce jedan od omiljenijih motiva na salvetama je i ovaj prekrasan cvijet purpurne boje,
koji rado koristimo prilikom izrade prigodnih blagdanskih kreacija.
Veoma je jednostavno uz malo mašte i truda, salveta i decoupage ljepila, bitumena i kontur paste,
na slikarskom platnu izraditi efektni kolaž koji je prava blagdanska dekoracija.











Broj komentara: 8:

nives kaže...

prekrasna mi je ova slika :)

eda kaže...

Prava si majstorica kolaža, ova tvoja božićna zvijezda je prekrasna!

Elmedina Tiric kaže...

Slika je predivna :)

Marinica kaže...

Slika na rivi je predivna :) Stvarno je zvijezda jako lijep i zahvalan motiv!

Kristina Uvodić kaže...

Ne znam što je bolje, kolaž li fotografije...uživam!

Creations by Ane kaže...

prekrasna mi je ta božićna zvijezda ali mi tako kratko traje uvijek mi krepucne prije reda, a kolaž ti je jako lijep

Iskrica kaže...

Rad je lep, kao i priča koju nisam znala.

tina kaže...

fotka je famozna vani na otovrenom a kolaz mi se toliko sviđa,ja bi ga!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt