24. stu 2012.

Klimt


Najpoznatiji austrijski slikar Gustav Klimt smatra se ocem austrijske secesije i rođen je prije 
150 godina u Beču, gradu koji mu je posvetio cijelu ovu godinu.
Bio je opsjednut ženskom ljepotom, strašću i slavio je eros u svojim djelima.
"Poljubac"  je naziv najpoznatijeg Klimtovog djela, nastalog na početku 20. stoljeća iz njegove 
Zlatne faze slikanja i vrhunca umjetničkog stvaralaštva.
Koliko je to djelo poznato i popularno dovoljno govori i da je odabrano kao glavni motiv kolekcionarskog
novčića od 100 zlatnih Eura, izdanom 2003. godine, a nebrojeno puta korišteno je u marketinške svrhe 
u industriji kozmetike i slatkiša.
Google je ove godine obilježio 150. godina Klimtova rođenja, u srpnju prigodno ukrasivši svoju početnu stranicu.
Klimtov Poljubac je motiv koji se pojavljuje i na salvetama, te je jako efektan i zgodan za izradu kolaža,
jer su salvete u nijansama zlatnih, žutih i smeđih tonova koji se lako stapaju sa različitim motivima i bojama,
a ujedno su i jedne od omiljenijih za nas ljubitelje Klimta.







Broj komentara: 9:

Kristina Uvodić kaže...

Predivni su mi tvoji kolaži, ovaj tvoj journal art! Ovaj je stvarno poseban. Mislim da se otvara čitava jedna nova tema za tebe ;).A "Poljubac" i Klimta sam vidjela i uživo, nikad neću zaboraviti taj trenutak.

nives kaže...

ova slika je prelijepa mislim neobična a ja to volim mislim da je posebna svaka čast :)

Good Ghost kaže...

Odličan post!

ivana kaže...

obožavam Klimta!

Snežana Maricic kaže...

Sviđa mi se!
Volela bih da imam tu salvetu, samo da je gledam, kao dragocenost :)

jasna kaže...

Ah, Klimt!I ja ga volim.

eda kaže...

Savršen kolaž, zbilja ti to posložiš na poseban način...

Pipi kaže...

Klimta i ja volim. Poseban je. Bec je i moj grad, u njemu sa zivela puno godina.
Pozdrav tebi draga...dugo se nismo pisale..KISSSSSSSS

tina kaže...

imam njegove salvete ali su prepune različitih boja i neznam kako bi ih napravila a poljubac je još jedino što mi se sviđa od njega

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt