11. stu 2012.

jugo


Nadam se da danas niste bili "ludi" na ovu južinu!?
Naime od davnina je poznato kako jugo ima negativan utjecaj na raspoloženje ljudi, te je tako uz njega
vezana i jedna zanimljiva činjenica.
U nekadašnjoj Dubrovačkoj republici zločini počinjeni za juga su se tretirali blažim kaznama, upravo zbog 
lošeg utjecaja juga na razmišljanje i psihu ljudi.
Ipak jugo za neke ima i svojih prednosti, prvenstveno za zaljubljenike u surfanje koji uživaju u vjetru i 
visokim valovima, a i za nas ljubitelje mora i fotografiranja koji uživamo u pogledu na tu zadivljujuću 
snagu juga i valovima koje stvara.

















Broj komentara: 12:

Kristina Uvodić kaže...

Provela dio dana danas na Žnjanu, kitesurferi su ludovali :))) Podivljalo, pjenasto more, drugačije boje, kamene nijanse...lipo ga je bilo gledat.Meni ne smeta za raspoloženje, ponekad mi se samo malo više spava...

Marinica kaže...

Mene danas šokiralo koliko je toplo vani bilo... uživala sam gledati valove u daljini :) Fotografije su odlične!

Iskrica kaže...

Zanimljiv podatak za jugo i zločine počinjene u to vreme. Zamisli, planiraš zločin i čekaš jugo da bi se izvukao na smanjenu uračunljivost?

Ne znam na moru, ali mi u planinskim predelima ga jedva čekamo, naročito zimi kad nam dosadi sneg,pa kažemo SVE ĆE TO DA ODE, SAMO DA DUNE JUGO.
Ali zati istočni vetar, ili ustoka, košava, kad dune, teško nama!

Sonaj kaže...

Kod mene jugo nikako ne prolazi...Ne podnosim južinu...I ovako sam luda , al` kad je južina, bježte!Jedino jugo koje kod mene prolazi je ono što pjevaju Giuliano i Ban ...i to je sve.

nives kaže...

slike su odlične

poezija s mora kaže...

Obožavam kad puše jugo, što jače to bolje, pa kad ono zavija...
Fotografije su ti prekrasne!

Snezana Maricic kaže...

Fotografije su za deset plus :)

Good Ghost kaže...

Odlične fotke!

Romana kaže...

Nego šta da sam bila "luda", glava mi je pucala, a negativne i depresivne misli pljuštale poput maglice koju ostavljaju ovi valovi razbijeni o obalu i stijene. Draga, fotografije su predivne! :)

Elmedina Tiric kaže...

Prelijepe fotografije<3

Anonimno kaže...

Krasno

tina kaže...

malo je rec da su slike fantastične!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt