4. lis 2012.

limena družba


Nakon uživanja u raznim slatkim delicijama mi što volimo recikliranje odmah razmišljamo
kako korisno upotrijebiti prazne i odbačene limenke.
Brzo i jednostavno sa malo mašte i volje možemo dobiti vesela, šarena spremišta za naše sitnice.
Uz pomoć spužvice i akrilne boje obojamo podlogu, zatim ih tehnikom decoupagea sa zgodnim
motivima salveta ili rižina papira ukrasimo, te za kraj prelakiramo lakom za raspucavanja.
I tako naše odbačene limenke svih oblika i kapaciteta sa lakoćom postaju neki novi uporabni predmeti
koje sa veseljem koristimo ili poklanjamo dragim osobama.












Broj komentara: 11:

Kristina Uvodić kaže...

Totalno unikatna družba! Moram priznati da sam opsjednuta limenim kutijama, pogotovo onim starinskim za kavu, kekse ili bombone. Retro reklame su mi inače opsesija, a kad su još na limenoj ambalaži - otkačim! I to su jedine stvari koje nikad ne oslikavam ili dekupažiram ;) Sram me bilo ;DDD

Romana kaže...

Prelijepe limene kutije! Kad imaš ljubavi u sebi, lako pronađeš rješenje za stvari i odmah osobu koja će dobiti takav poklon. To je ono što imaju kreativni ljudi, a nekreativni ne kuže, kao, pa to je samo limena kutija. Da, da..

Marinica kaže...

Baš su lijepe! Pogotovo ova zadnja :)

Sonaj kaže...

Divota.I ja obožavam limene kutije( btw nisam si kupila još ni jednu, šmrc).Mene je posebno oduševila ova zadnja:)

Snezana Maricic kaže...

Savršeno si ih sredila, bravo!

Alicia kaže...

PRECIOSAS LAS CAJAS.!!!!
ME ENCANTAN.
SALUDOS

Iskrica kaže...

Divno! Vidiš, ne jedem ja slatkiše što volim, nego što moram, a pretpostavljam i ti isto. Trebaju mi kutije, a kad su tu slatkiši, onda‚šta da se radi? Šteta da se baci!

VolimBoje kaže...

Predivne su ti ove limenke, a posebno me oduševio ribarski motiv s ove zadnje!

Jagoda kaže...

Prekrasne su!Sad već razmišljam imam li i ja koju limenu kutiju kući:))

Milica ♥ kaže...

Predivne su i svaka je na svoj način posebna :)

tina kaže...

lipe su kutijice

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt