17. lis 2012.

jesenji plodovi


Jesen je obojila vrtove, voćnjake i vinograde toplim bojama svojih plodova.
Šarenilo voća i povrća očaralo nas je mirisima i okusima, uvuklo se u naše kuhinje i smočnice,
te je pravo bogatstvo i izvor vitamina koji imaju pozitivan učinak na naše zdravlje.
Jabuke, grožđe, dunje, paprike... samo dokazuju da i jesen koja je stigla može biti prekrasno i
veselo godišnje doba stvoreno za izlaske u prirodu i berbu jesenskih plodova.



















Broj komentara: 14:

Jagoda kaže...

Jako lijepe fotografije voća i povrća u svoj raskoši boja i nesavršenosti!

Snezana Maricic kaže...

Divno, ja sam oduševljena!

Elmedina Tiric kaže...

Mandarine<3

Marinica kaže...

Boje!! Obožavam mandarine i gotovo da sam osjetila miris nakon tvoje fotke :)

nives kaže...

prekarsno obožavam sve prirodno i domače :)

amalicro kaže...

prava jesenska rapsodija boja!

VolimBoje kaže...

Divne slike, jesen je upravo takva - sočna i lijepa.

Iskrica kaže...

Sve jako lepo izgleda, a meni su dunje posebno drage, jer njihov miris sa ormara, dok sam bila mala, mi još stoji u nosu i nešto je najlepše što me vezuje za taj period, za babu i dedu, njihovu kuću...

Good Ghost kaže...

Wow! Mogu ti reći da mi je i zamirisalo... he he
Prekrasno

Sonaj kaže...

Kada je mirisno voće u pitanju, glasam definitivno za dunje.Obično ih rasporedim po kući gdje god nađem mjesta, obožavam taj miris jeseni. Kada je riječ o voću kao hrani:definitivno grožđe...Uvijek,svaki dan ,obožavam ga ...ali ne bilo koje...domaće,neprskano..kraljica vinograda,kardinal , plemenka ili "kozje sise" ( he,he, tako se kod nas zove jedna sorta, ne znam drugi naziv, ali meni je najbolje).Divne fotke !

Dilajla kaže...

Divni plodovi jeseni.

Kristina Uvodić kaže...

Boje, mirisi i okusi...sve što je bitno na jednom mjestu ;)

Romana kaže...

Prekrasni plodovi i prekrasne fotografije. Jesen je svuda oko nas.

tina kaže...

drago mi je vidjeti veliki napredak u slikanju aparatom

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt