17. ruj 2012.

šareni rujan


Ljeto nas polako napušta i približava se jesen koja je najšarenije godišnje doba.
Za mnoge od nas koji volimo šetnje u prirodi i na otvorenom rana jesen je idealno vrijeme za uživanje.
Priroda je doskočila i uljepšala ove sve kraće i kraće dane obiljem ranih jesenskih plodova i cvjetova koji
plijene svojim raskošnim bojama i mirisima.
Cijela paleta boja od žute, narančaste, zelene, ljubičaste, pa do raskošne zagasito crvene, razlijeva se
prirodom i pravi je  mamac da pronađemo malo vremena i odemo na izlet, te uživamo u toploj i šarenoj
ranoj jeseni.























Broj komentara: 7:

Good Ghost kaže...

Slažem se. Kod tebe kao da je proljeće, a ne jesen s obzirom na ove prekrasne cvijetove :))

Romana kaže...

Meni jesen predstavlja vrhunac godine, kad godina zapravo da ono najbolje od sebe - beru se svi mogući plodovi, od voća i povrća, rade se zimnice.. Meni je jesen vrijeme sjete, kao čovjek pred smiraj života kad se prisjeća svega što je dosad radio, gdje je sve bio, živio.. Tako i jesen u meni budi uspomene, naviru mi sjećanja na ljude koji više nisu s nama ili koji su se odselili na druga područja, pa na dvorišta i prostore koji su izmijenjeni..
Lijepi su plodovi šipka, a ciklame još ljepše! :*

Iskrica kaže...

Super su fotke, iako ne volim jesen, volim njene plodove. Od šipurka, ploda divlje ruže, sam skuvala džem, ostavljam zimnicu uveliko i ti mirisi su mi prva asocijacija na jesen.

nives kaže...

obožavam ove boje što nam jesen pruža pozzzz

Elmedina Tiric kaže...

Predivne fotografije :)

Branka - byB kaže...

Prekrasne su mi fotkice, a boje jeseni volim isto kao i plodove koje nam nosi.

tina kaže...

odlične slike,bravo!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt