26. kol 2012.

male uspomene


Sezona godišnjih odmora pomalo se približava kraju i vraćamo se svakodnevnom životu ispunjeni
dojmovima sa putovanja i upoznavanja novih sredina, ljudi i običaja.
Za nas koji smo pravi sakupljači i čuvari malih spomenara nostalgije kupnja suvenira je obavezna, a
magnetići su jedna od omiljenijih uspomena jer su jako zgodni i praktični.
Za magnetiće sasvim je sigurno da će pronaći svoje vidljivo mjesto, najčešće na hladnjaku i tako neće
završiti u nekoj od ladica skupljajući prašinu.
I jedan svakodnevni pogled na te vječne pamtilice podsjetiti će nas na dane koje smo proveli putujući i
mislima ćemo zaustaviti vrijeme, te se na trenutak vratiti lijepim uspomenama.












Broj komentara: 9:

Jagoda kaže...

Skupila si stvarno lijepu kolekciju magnetića odnosno mjesta koje si posjetila...baš ti zavidim...

Kristina Uvodić kaže...

Hej, pa i ja imam taj hobi! Sad znam kome ću još donijeti magnetić kad budem putovala ;)

Sonaj kaže...

Lijepa kolekcija uspomena:)

nives kaže...

kako super kolekcija

Romana kaže...

Magnetići su pun pogodak. I ja ih rado skupljam, nedavno sam dobila devu iz qatra i sad je na frižideru. :)
Iako bi mi bilo draže da sam sama obišla sva mjesta.. Kod mene su i razglednice in. :)

Tatjana kaže...

Ma nema do magneta.Sarajevo mi je jako lijep!

eda kaže...

A što ću kad imam ugradbeni frižider na čiju podlogu se ne lijepe magnetići:((
Stvarno zavidna kolekcija!

Iskrica kaže...

Volim suvenire i rado ih kupujem. Na prvom mestu su mi snežne kugle, a magnetići njihova alternativa. Jako su lepi i podsećaju na lepe trenutke.

tina kaže...

a stavrno je istina-uvjek su na frizideru i od koristi

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt