16. lip 2012.

stare fotografije

U današnje doba tehnološkog napretka i šarenila digitalnih fotografija neprolazna ljepota starih,
crno bijelih fotografija snimljenih između dva svjetska rata objektivom vrsnih majstora fotografije,
privlačna je i lijepa uspomena.
Stare obiteljske uspomene duboko zakopane na tavanima i u ormarima bude nam lijepa sjećanja
na naše bake i prabake, te gledajući fotografije njihovog djetinjstva i odrastanja  prebiremo
po našim uspomenama i vraćamo se u dane našeg djetinjstva i rane mladosti koje su uljepšale i
obilježile svojom prisutnošću.









Broj komentara: 10:

Sonaj kaže...

Divno i neprocjenjivo blago!!!Čuvaj ga!:):)

Jagoda kaže...

Bilo bi zanimljivo istražiti zašto nam je toliko zanimljivo sve s patinom starosti, zbog same ljepote toga ili nam trenutačno stanje u društvu ne miriši najbolje da smo tako nostalgični...vjerojatno je mješavina obojih...krasne fotke...

Sandra Pecić kaže...

Da,stare fotografije su neprolazna lepota...a lica na njima nam s godinama sve više nedostaju.Dobila sam jednu ideju gledajući ih. Hvala i pozdrav.

Dilajla kaže...

Neki dan sam baš gledala obiteljske stare fotke i divila im se i uvidjela od kada koristim digitalac da i ne razvijam slike za album i da to moram promijeniti, da moja djeca imaju što gledati za 20 godina.

Iskrica kaže...

Predivno! Ko je na njima? Ja imam nekoliko porodičnih, starih fotografija, koje bih inače čuvala, ali pošto su starine strast moje ćerke, još više ih pazim. Možeš pogledati na mom blogu postove pod oznakom KOLEKCIONARSTVO, a u postu PORODIČNO BLAGO, pokazala sam nekoliko starih fotografija. I ja volim crno bele slike i običan aparat u koji se stavlja film. Sa njim sam mnogo veštija nego sa digitalnim, ali izrada tih fotografija je jako skupa.

nives kaže...

BAŠ MI SE SVIĐAJU TVOJE STARE FOKTE SUPER MI JE TO KAD NETKO IMA JA NAŽALOST IMAM SAMO PAR POZZZ

Suzana kaže...

Znaš li da je moderno napraviti sebi medaljon na kojem je slika tvoje prabake ili bake ili recimo portret sa šeširom iz tog doba. Imaš blago koje čuvaj i pažljivo koristi.

Nely kaže...

Meni ovakve fotografije uvijek bude neku sjetu i nostalgiju za nekim minulim tako lijepim vremenima:)

Snezana Maricic kaže...

Fotografije su savršene, večne i prelepe!

Rea kaže...

Čru, čru.. Imam doma nešto takvih fotografija i sad su specijalno pospremljene da se ne unište, jer su mi draže od ovih što ih imamo napretek. :)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt