10. lip 2012.

školjke


Topli dani koji su nam nagovijestili ljetne vrućine idealni su za boravak uz more i traženje školjki i puževa, 
koje svi mi ljubitelji mora i morskih organizama volimo sakupljati po žalu i pješčanim plažama.
Najljepši oblici i najfantastičnije boje pridonose njihovoj jedinstvenoj ljepoti i ne čudi nas što su se od
davnina uz obale sakupljale školjke koje su korištene kao hrana, nakit ili novac. 
U davna vremena osobito se cijenila vrsta volaka iz čijih se žlijezda primitivnim tehnikama dobivala grimizna 
boja za tkaninu. 
Školjke u različitim dijelovima svijeta predstavljaju simbole, od kršćanstva u kojem je Jakobova kapica
obilježje hodočasnika, preko feng shuia, drevne kineske vještine po kojoj se vjeruje da je školjka jedan od 
osam simbola sreće, te predstavlja novac i bogatstvo, do reikia u kojem je zatvorena školjka simbol 
čovjeka koji krije biser u sebi.
Za kreativce ljepota školjki je posebna jer su idealne za ukrašavanje i izradu različitih predmeta, koji 
pridonose stvaranju morskog ugođaja u našim domovima i podsjetnik su na ljeto kada je ono i daleko iza nas.





















Broj komentara: 8:

Martina Visnjic art kaže...

Prekrasno!

Rea kaže...

Vau, kako su predivne ove školjke! I ja ih volim skupljati, ali rijetko sam na moru, jednom u ne znam koliko godina, a kad stignem, uglavnom vrijedni skupljači sve očiste prije mene.. moja prijateljica je iskoristila velike školjke kao policu za naušnice u kupanici. Silikonom ju je pričvrstila za pločice i izgleda kao držaš za sapun. Također, školjkice koje je nakupila dala je izraditi naušnice i lančić od njih. To ju je koštalo dosta skupo, jer su to neke posebne bušilice i sitni boreri i prtljavo je, ali predivno izgleda! Uglavnom, školjke su zakon! :)

Sonaj kaže...

Divne školjke i divne fotografije:):)

Jagoda kaže...

Samo kad ih gledam mi miriši more...

Lenka kaže...

Divan "ulov", obožavam školjke :))

eda kaže...

Najdraži prirodni ukrasi su mi upravo školjke... u izvornom obliku, neobrađene, odlično izgledaju u nekoj staklenoj vazi ili zdjeli... fotografije su ti super!!

nives kaže...

prekrasne su

Iskrica kaže...

E, sad ću da plačem! Ako nisi znala, ja uvek plačem kad vidim sve što me podseća na leto, more, putovanja. Rekao bi čovek da nikad nisam makla iz kuće, ali nije tako. Ja samo beskrajno volim da putujem, a morsko dno me je uvek više fasciniralo nego svemir.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt