5. lip 2012.

lavanda

Jedan od češćih i omiljenijih motiva na salvetama je lavanda, biljka koja nas osvaja svojom ljepotom i
senzualnim mirisom.
Početak ljeta je vrijeme kad njeni ljubičasti valovi cvijeća preplave okućnice i inspiracija su nam da
jednostavnom decoupage tehnikom odbačenim bocama udahnemo malo mediteranskog ozračja.









Broj komentara: 11:

eda kaže...

Aaaa, koliko lijepo ukrašenih boca na jednom mjestu!!
odavno nisam radila sa motivima lavande, i ja dobijem želju nešto slično napraviti kad vidim ove tvoje mirisne kreacije:))

Martina Visnjic art kaže...

Boce izgledaju prekrasno!

Villa-loredana kaže...

Ja vrećice i bookmarkere a ti boce, lavanda je taman za obrati. Pozdrav. Loredana

Jasminka kaže...

Prekrasno izgledaju u tim ljubičastim tonovima.

Jagoda kaže...

Baš su krasne boce, i još jedna petica za marljivost! dala si mi inspiraciju da konačno i ja napravim koju bocu...Lavandu obožavam i trudim se već godinama ovdje na kontinentu je uzgojiti:-((

Sonaj kaže...

Obožavam sve što ima ikakve veze s lavandom!!!Super, bila si jako vrijedna:):)

Nely kaže...

Tako me pogled na ove divne boce odmah asocira na ljeto,miris lavande..jako je lijepo:)

VolimBoje kaže...

Prekrasne su boce, a kako se i sama danas pripremam dekupažirati neke od boca koje čuvam, dala si mi odličnu inspiraciju.

Rea kaže...

Vau, kako su lijepe ove boce s lavandinim uzorkom, baš su predivne!

Dilajla kaže...

Neznam iskreno koja je ljepša.

Iskrica kaže...

Nikad nisam volela miris lvande, ali oduševim se kad je vidim. Malo nelogično, ali tako je. Uvek su me impresionirala polja lavande u Francuskoj, ali kad vidim ovo, prva asocijacija je more.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt