22. lip 2012.

boja lavande


Boje su važan dio našeg života i naš svijet bez boja bio bi osiromašen za mnoge radosti i zadovoljstva.
One čine stvari lijepima, ujedno su moćan saveznik u stvaranju dobre atmosfere i izvora dobrih osjećaja.
Jedna od omiljenih boja je nježna i ženstveno ljubičasta boja lavande koja plijeni pogled i djeluje na naše
raspoloženje opuštajuće i umirujuće.
Lavanda je biljka koja osvaja jednako svojom ljepotom boje koliko i ljekovitim svojstvima,a rado je
koristimo kao ljubičasti mirisni ukras našeg vrta ili balkona.
Osušeni cvjetovi lavande zgodan su i dekorativan detalj, koji svojom bojom i mirisom osvježavaju naš dom,
bude naša osjetila i podsjetnik su na vrući lipanj kada je lavanda u punom cvatu.
.

















  





Broj komentara: 9:

nives kaže...

wooow kako su lijepe fotke obožavam ljubičasto pozzz

Jagoda kaže...

Prekrasne fotke, obožavam lavandu! A ovaj kukac ti je lijepo pozirao :-))

Kristina Uvodić kaže...

najdraža boja! Izvrsna fotka s kukcem, stvarno!

Tatjana kaže...

Ta divna lavanda!

ivana kaže...

prekrasne fotografije!

Snezana Maricic kaže...

Divna je!
Obožavam lavandu, čak uspešno uspeva u dvorištima u mom naselju.
Samo na mojoj terasi nije htela :(
No, ja uživam dok šetam i gledam divne cvetove i ove fotografije, uživam uveče kad se namžemo svi uljem i štitimo se od komaraca, uživam kad u lampicu iznad sveće stavim malo ulja, pa cela kuća miriše....hvala ti za ovu lepotu.

Rea kaže...

Vau, prekrasne su ove loptice lavande, kao i umjetničke fotografije. Imamo samo jedan grm lavande u vrtu i nedavno smo imali berbu i sad to lijepo stoji u vazi i krasi svojom ljepotom i mirisom prostoriju.

Good Ghost kaže...

Slažem se u vezi lavande. Odlično izgleda i lavanda i zamotuljci :))

Iskrica kaže...

U pravu si što se tiče boja, a o tome koliko one znače i kako mogu uticati na nas, postoji mnogo tekstova i to iz različitih oblasti. U suštini, svode se na to, da nas neke boje opuštaju, neke ne, neke inspirišu, neke pomažu da ostavimo određeni utisak i u vezi su sa našom psihom na ovaj ili onaj način. Moja omiljena boja je plava. Sam pogled na nju me opušta, dok narandžasta deluje strašno uznemirujuće na mene.

Što se lavande tiče, sviđa mi se njena boja, sam pomisao na polja lavande u Francuskoj daje mi osećaj opuštenosti, ali što je, možda, čudno, ne volim miris lavande. Volim da je vidim u svim varijantama, ali bez mirisa.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt