27. svi 2012.

Pazar

U ove rane ljetne dane splitski Pazar postaje jedno od najbučnijih i najšarenijih mjesta u centru grada.
Od lokalnih kupaca, znatiželjnih turista koje privlači taj vječiti šušur, nadvikivanja prodavačica koje su
postale znamenitost grada Splita do obilja boja i mirisa ponuđenih dalmatinskih plodova, prizori su koji
nas privlače i potiču na svakodnevni obilazak, obavezno cjenjkanje i uživanje u kupovini.




















Broj komentara: 6:

Kristina Uvodić kaže...

splitski Amarcord ;)

Villa-loredana kaže...

Pozdrav draga Lives, ovim postom o pazaru vratila si me u moje djetinjstvo kad sam s roditeljima dolazila u Split a zatim u tatinu rodnu Komižu, uvijek smo par dana odsjele kod drage tete Nine, nonine sestre, tatina i tetkova ruta je bila do rive, a ja i mama i teta niz Drvarsku (nekad) ulicu, a zatim poslije Pazara mama me je odvela niz Marmontovu do barbe koji čita, (Marulića) i to je bio uvijek ritual po dolasku i prije povratka za Pulu. Pozdrav. Loredana

Villa-loredana kaže...

Evo još jednom, nisi navela da ti je Nicole Kidman pozirala na Pazaru i kupila trešnje..... Pozdrav. Loredana

Rea kaže...

Uvijek volim prošetati kroz pijac iako ne trebam možda nešto kupiti. Ali lijepo je osjetiti tu energiju.

nives kaže...

super fotke

melanzana kaže...

Davno sam bila na splitskom pazaru al ga se baš ovakvog sićan ka na ovin tvojin prekrasnin fotkama.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt