3. svi 2012.

nagrada








Hvala draga Jagoda (  http://lifeishabby.blogspot.com/ ) na lijepoj nagradi i drago mi je da se moj 
blog našao u kategoriji inspirativnih blogova.

Pravila kod nagrađivanja su slijedeća:

1. Navesti što voliš ili ne voliš jesti
2. Obavijestiti o dobivenoj nagradi
3. Proslijediti nagradu na deset blogova

Lako mi je odgovoriti na prvo pitanje jer ne mogu izdvojiti nešto što baš ne volim jesti, 
ali ipak mislim da su slatkiši i deserti moja omiljena delicija. 
Teži dio pitanja je izdvojiti 10 inspirativnih blogova, jer svi blogovi koje pratim su svaki na svoj
način za mene inspirativni, a vidim da je i veći broj već nagrađenih blogova.
Željela bih proslijediti nagradu svim onim blogericama koje nisu nagrađene, a čiji su blogovi za sve nas
inspirativni, koje rado pratimo i komentiramo sa posebnim zadovoljstvom.







2 komentara:

Rea kaže...

čestitam na nagradi. :)

Good Ghost kaže...

Čestitam na nagradici, slatko je i meni bolna točka he he
pozz

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt