16. tra 2012.

požutjele uspomene


U današnjim vremenima virtualnog druženja nostalgične obiteljske uspomene koje su se čuvale generacijama i
prenosile s koljena na koljeno, nezamislive su i pripadaju prošlosti.
Odavno izgubljen običaj pisanja Spomenara seže još u početak prošlog stoljeća.
Pismena razmjena stihova i poruka sa prigodnim crtežima u posebno dekoriranim knjižicama - Spomenarima
je lijepa prijateljska gesta, koja je bila obavezna kod svih osnovnoškolskih generacija.
Danas su Spomenari samo podsjetnik i lijepa uspomena na davno prošla vremena i prilika da se listajući
požutjele stranice, prisjetimo naših dječjih uspomena i uspomena naših predaka.





















Broj komentara: 8:

Jagoda Jabuka Godec kaže...

Zaista prekrasno, na trenutak sam se vratila u osnovnu školu...samo što naši spomenari nisu bili ovako lijepi...

Sonaj kaže...

Ovo je prava umjetnost!Neprocjenjiva vrijednost!Romantika!Pogledaj samo rukopis: pravi vez!Nažalost , u ovo vrijeme tipkovnica, malo koje dijete uopće zna čitko pisati!Vjeruj mi znaaaam!!!
Hvala ti što čuvaš ovakve uspomene i dijeliš ih s nama:))

nives kaže...

jako je lijepo stvarno prekrasno to me sjetilo kako sam kao mala vodila dnevnik i onda sam samo prestala neznam zašt pozzzz

Creations by Ane kaže...

prekrasne uspomene

Andrea kaže...

Predivno....zinula sam kad sam vidjela datum, to što imaš je zbilja pravo bogatstvo!!! Čuvaj to!!!

Nely kaže...

Baš divan post,prekrasno sjećanje na stare spomenare,zbilja ovo je prava vrijednost koju imaš:)

ivana kaže...

:-)) sjećanje na neke davne ljude i njihove misli, zajedničke trenutke... sjajno!

HRANDICA kaže...

Uau to je pravo blago!Predivno.
Hvala za posjetu i komentar ♥.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt