2. ožu 2012.

kutije

Mnogi od nas su nepopravljivi sakupljači i čuvari različitih stvari.
Od tekica i blokića sa hrpama novinskih isječaka, raznih recepata, fotografija,
kreativnih ideja i dragih nam uspomena, do starih odbačenih kutija i posuda.
Taj način materijalnog čuvanja različitih stvari i informacija održava naše dobre zamisli na
životu i stvara nove neočekivane ideje i kombinacije.
A tek kad ih uredno pospremimo u odbačene kutije kojima smo udahnuli novi život,
sve naše motivirajuće "blago" možemo imati lako dostupno kad nam je potrebno.













Broj komentara: 10:

Andrea kaže...

prve dvije su mi super, ali treća mi odlično izgleda!!! Jako mi se sviđa!!!

Rea kaže...

Prekrasne su kutije! Ja imam milijun stvarčica po raznim kutijama, koje ne bi bilo loše preurediti u ovako divne posebne spremnike..

ivana kaže...

Ta sam (sakupljačica, mislim)!!! Kutije su divne, ona srednja s motivom Jima Shora čini mi se! Jako, jako lijepo!!!

Good Ghost kaže...

Odlično recikliranje. Prekrasne nove kutije

tina kaže...

prekrasne su draga.bravo!

nives kaže...

super su i super korisne pozzzzz

Andrea kaže...

Kod mene si izazvana, dal ćeš prihavtiti izazov?

LivesArt kaže...

Hvala Andrea što si me se sjetila, naravno da hoću!

Nena3110 kaže...

Divne su, bravo:)

Kristina Uvodić kaže...

Sve su prekrasne, ali morske su uvijek "lilinske", prave tvoje ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt