5. ožu 2012.

igra


Hvala našoj dragoj Andrei koja me uključila u igru Izazov.
Alati i pomagala koja najčešće koristim u mom radu su različite vrste kistova za različite tehnike rada, 
pištolj za silikonsko ljepljenje, al ipak najvažnije u svemu su moje vrijedne ručice.
Želja imam puno, ali bih izdvojila onu koja vrijedi za 3 neispunjene, 
a ta je kupiti dobar fotografski aparat, jer trenutno sa velikim žarom pohađam školu fotografije
i nadam se da ću vas uskoro ugodno obradovati boljim fotkama.
Od puno mojih dragih mi pratiteljica bloga ne mogu se odlučiti kojoj upćujem izazov, 
jer tri je premali broj za one koje pratim i koje su mi posebno drage,
pa mislim da je najpoštenije Izazov uputiti mojim kreativnim Splićankama ako žele sudjelovati u igri .




Treba napisati 3 alata koje najčešće koristiš u svom kreativnom radu, 3 željena alata te proslijediti izazov na 3 neizazvane blogerice.



Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt