18. velj 2012.

u susret proljeću


I mi uz more još uvijek smo okovani snijegom i ledom.
Na ovom zubatom suncu priroda se još nije počela buditi i cvjetati, ali dok ne zatopli i
prve glavice proljetnog cvijeća nas ne pozdrave svojim veselim bojama,  možemo sami izraditi
ljupke morske buketiće čije će nam šarenilo podariti čaroliju proljeća.













Broj komentara: 16:

Sonaj kaže...

Joooooj,ovo boli koliko je lijepo!!!Pravi praznik za oči!Savršeno:dizajn,ideja,fotografija i meni najdraža narančasta boja!Već se peti puta vraćam i gledam!Svaka čast:)):)):))

tina kaže...

prekrasno,jako ljepo. evo ja sam stavila slike broševa na blog,sve u znaku cvijeća

melanzana kaže...

Ma kako je ovo lipo, svaka čast, super ti je ideja...
Ćao

Nena3110 kaže...

Ovo me bacilo s nogu!
fenomenalno, prekrasno, savršeno...

poezija s mora kaže...

Prekrasni su ti morski buketi, odlična ideja! :)

Andrea kaže...

Kombinacija školjki i ruža, totalno neobično, a totalno predivno!!! Baš mi se sviđa!!!! Pozz

cleo kaže...

Wow, ovo je preljepo. .tako maštovito, svaka čast.

Tatjana kaže...

To treba znati...spojiti nespojivo!Svaka čast!

e-amalia kaže...

Lijepo si to aranžirala! Podsjetila si me na "slamnato" cvijeće, vjerojatno znaš o čemu govorim, možda da ga posiješ u svom vrtu, ako zato imaš priliku i napraviš sebi zalihu za cijelu godinu.

eda kaže...

Izvrsno izgleda!! Bravo, majstorice:))

Rea kaže...

Predivno, buketići su preslatki. Stvarno zgodno osmišljeno.

Nely kaže...

Kako divno izgleda,zbilja krasno napravljeno:)

nives kaže...

prekrasne radove imaš vrlo si kreativna pozzzzz

Good Ghost kaže...

Odlično je! Sve redom mi se sviša i baš mi je slatko

Cyndi L kaže...

So beautiful!

slavica kaže...

Vrlo zanimljiva kombinacija veselih cvjetnih boja i školjki. Neočekivala, ali efektna ideja!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt