3. velj 2012.

sitne radosti


Sitnice koje su nam bliske srcu nemaju neku materijalnu vrijednost, ali imaju onu vrijednost da
nam stvaraju lijepe trenutke u svakodnevnici.
Svi mi posjedujemo neke male stvarčice, bilo da smo ih sami izabrali, bilo da smo ih dobili na dar
ili smo ih naslijedili kao lijepu uspomenu.
Pogled na naše male sitne radosti donosi osobnu utjehu, izmamljuje osmjeh na lice, toplinu u srcu i
čini da se dobro osjećamo u ove hladne snježne dane.















































Broj komentara: 8:

melanzana kaže...

Aaaaaa.. koje lipe sitne radosti, baš bi volila da su mooojeeee...

ivana kaže...

ako se ne varam ono je replika Meštrovićeve skulpture sjećanje! I ja imam jednu, a gleda me sa stola u uredu. Dobila je od drage prijateljice kao sjećanje na jedan divno proveden dan!

Globuse bih ti rado ukrala!!!

Zondra Art kaže...

Male stvari čine život ljepšim, slažem se! :)
Sve mi je prekrasno ali koraljne ogrlice, to je moj đir! :)

Pusa i ugodan vikend. :)

Olija kaže...

Ajme vidi globusiće :D
Sitnice uvijek sve uljepšaju :)

Pozdrav

poezija s mora kaže...

Prekrasno, obožavam lijepe stvari!!

Good Ghost kaže...

prekrasno!

Nena3110 kaže...

Vrlo lepo si izabrala.
Svaka stvar ima svoju dušu i svoju priču.
Za svaku stvar u svom domu još uvek pamtim od koga i u kojoj prilici sam je dobila ili kupila.
Sjajna ideja za post!

Bluebell Boo kaže...

ajme, globus, kako vintage predobro :) :)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt