9. velj 2012.

raskoš crvenog


Crvena boja simbolizira ljubav prema životu, energiju i vitalnost, a ujedno je i topla je boja koja
zatvara prostor i zbližava ljude.
Crvena boja je boja srca, ljubavi i veljače, mjeseca Svetog Valentina zaštitnika zaljubljenih,
ali i onih koji žele to postati.
Različite nijanse crvene boje cvijeća simboliziraju različite oblike ljubavi i zato,
recite to cvijećem ...                   







Broj komentara: 7:

Rea kaže...

Moja baka preko ljeta ima prepun balkon crvenih pelargonija/muškatljina. Ne možemo se odlučiti jel nam ljepši onaj gusti ili rijetki, tamniji ili svjetliji cvijet.
Za Valentinovo ili bilo koji drugi prigodan trenutak, ništa me ne bi tako razveselilo kao crvena ruža ili neko cvijeće!

Good Ghost kaže...

Super kolaž!

Sanja kaže...

Volim crveno!!!
Prekrasan kolaž fotografija!

Pipi-strela kaže...

Crvena boja je moja boja.... evo javno priznajem. Pozdrav tebi, i hvala ti i na ovome i na "onome"...hehehh ;)..

Nely kaže...

I ja volim crvenu boju,daje živost i energiju..predivan kolaž!

Andrea kaže...

I crvena boja potiče apetit!!! Hmmm ili mi je to samo isprika??? Obožavam crveno!!!! Pusa :)))

Dilajla kaže...

Zaista prava raskoš boja.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt