3. sij 2012.

žabe donose ...


Početkom godine mediji su puni savjeta za sretniji i bogatiji život u Novoj godini.
Po drevnoj kineskoj vještini feng shui vjeruje se da žabe privlače bogatstvo i donose novac.
Popularno je postaviti ih nedaleko od glavnog ulaza u zgradu, okrenute prema ulici, gdje prema
vjerovanju one hvataju novac prolaznika i na taj način pridonose osobnom bogaćenju.
Ako i ne bude ništa od bogaćenja u ovoj godini, uvijek nam ostaje vjerovanje u stare, dobre bajke
braće Grimm o princezi, poljupcu i žabi.













Broj komentara: 6:

Svjetlana kaže...

Kao da sam znala, ja ih imam par u mom malom vrtnom bazenčiću, i obožavam ih, a sada vidim da i nešto znače,
tvoja kolekcija mi je prekrasna !!!!

Rea kaže...

Meni su žapci baš simpatični, ali za ovo što si napisala, pojma nisam imala. Čini mi se baš zgodno.

poezija s mora kaže...

Prekrasne žabice...

Želim ti svako dobro u Novoj godini! Veliki pozdrav šaljem!

Andrea kaže...

Aime koliko žaba!!! Pa valjda će bar jedna od njih nahvatati nešto!!! Ona koja bude hvatala, ja ju posuđujem!!! :)))

Nena3110 kaže...

O, kako su slatke žabice, svaka slađa od prethodne!
Čak i da nema tog verovanja, ja bih volela da njima ukrasim svoj dom!

Pipi-strela kaže...

zabice , kreketuse... dozivaju ljubav, snagu, moc, bogastvo, lepotu...pozdrav tebi..krasni izelki...

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt