18. sij 2012.

kamen po kamen


Kad nam se kamenje nađe na putu nastojimo ga upotrijebiti za izradu nečeg lijepog i korisnog.
Kamenje je uvijek omiljeni element vrtnih i balkonskih dekoracija jer nam je lako dostupno.
Potrebno je nešto malo troška, te uz dozu mašte i kreativnosti na jednostavan i praktičan
način dobivamo različite dekoracije kojima možemo ukrasiti i oplemeniti naše vrtove i balkone.












Broj komentara: 11:

eda kaže...

E kako volim ovakve kamene dekoracije!!! Ovdje si nam pokazala prekrasne ukrase, svaki ljepši od ljepšeg... ova kućica... pa ribica... ma predivno!!

Nena3110 kaže...

Zaista sjajne ideje.
Kamen je večan i svaki je unikat, priroda stvara čuda, a ti joj pomažeš, ističeš njenu lepotu.

Sonaj kaže...

A što reći nego prekrasno!Njušim miris mora , sunce me grije , hladan kamen u ruci, miriše cvijeće,školjke se svjetlucaju...Ma gdje ćeš ljepšeg ugođaja!!! Blagdan za sva čula.Uživam.
A tebi veliki pozdrav!!!

cleo kaže...

Zaista predivno.Ideje su fenomenalne, a sve izgleda tako lijep i posebno.

ivana kaže...

sjajna je ona teglica s kaktusom!

Rea kaže...

Tako je! I ja volim kamenje i dekorirati sve živo s njim!

Zondra Art kaže...

Prekrasne kamene dekoracije, zapravo to je za mene umjetnost koju nam majka priroda ponudi a mi od nje uvijek možemo napraviti nešto lijepo i zanimljivo, baš kao i ti ove divne radove od kamena.

Pusa.

Pipi-strela kaže...

Nasmejala sam se od srca,kada sam videla kucicu. Odusevila me je, ali mi se vec nekoliko puta dogadja da ideju koji sklopim u svom umu, ako ne odradim ugledam negde drugde i jako mi je drago zbog ovoga. Naravno moja kucuca od kamenja je zamisljena sa mojim kamenjem (cak ej kamenej vec pola godine spremno u kiutiji...hehhehe) i drugacije izgleda...samo sam tako presrecna kada otkrijem ovakve veze izmedju ljudi. Mi smo svi jedna energija i poticemo iz jedne celine... dokaz. I dok mozda mnogi ne razumeju o cemu pricam, ja sam odusevljena svim dogadjajima i kreativnoscu svih ljudi i kada mi se dogadjaju ovakve veze, ja posebno sam ponosna na te ljude. Zato sam jako, jako ponosna na tebe duso draga i mozda ti je sada jasnije kako ja odradim oniloko slika za kratko vreme. Energija je u meni, a imam vremena za sve i svasta jos pored i pisem i puno pesama, i pomazem mnogim ljudima...ma idem cak i redovno na masaze, razne tretmane i imam vremena cesto i za hidromasazu, redovno meditiram i puno, puno toga... Jednostavno fantasticno, radim sta volim, a eto u buduce bih mogla jos neke zamisljene ideje sprovesti u delo, videcemo.
Tebi veliki pozdrav i moje cestitke na svemu, jednostavno si predivna kreativka i obozam te. Lep dan.

Andrea kaže...

Kućica je nešto savršeno u svakom smislu riječi!!!

Olija kaže...

Ajme, vidi ribice! Kamenje je zbilja prekrasno, i ove tvoje dekoracije također.

Pozdrav

Karmen kaže...

Sve mi je odlično, novo, drugačije. Ove šupljooke mumije - savršeno.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt