6. sij 2012.

boca, boce, bočice ...


Svašta se može držati u bocama, piće, cvijeće, drveće...
A još kada su uz malo truda i troška oslikane, postaju izvrsna dekoracija u našem domu.














Broj komentara: 19:

Nena3110 kaže...

WOW!

sava kaže...

Predivno! Zaista treba imati bogatu maštu i vješte ruke.

Bluebell Boo kaže...

woow, kakve zanimljive boce, oblici i boje :) :)

Andrea kaže...

Aime, ma predivne su!!! Zbilja imaš zavidnu kolekciju!!! :)))

Svjetlana kaže...

Iskreno ne znam koja mi je ljepša, BRAVO, iako su moj favorit crne !!!!

eda kaže...

I ja sam očarana ovim tvojim bocama i bočicama!!!

Goge kaže...

Pa ti imas cijelu kolekciju prekrasnih i neobicnih boca. Bravo!

Fikreta kaže...

Uhh, koliko divnih boca!

Rea kaže...

Tako je, slažem se, boce su super. A ove tvoje su predivne, želim ih sve! :))

VolimBoje kaže...

prekrasno! kakav vatromet boja!

tina kaže...

wow! ona sa jedrilivcom je moj favorit

Zivi kaže...

VERY NICE

Suzana kaže...

Odlične su sve boce! Oslikane i one druge, kolekcija je odlična!

Zojka72 kaže...

Piękne :) pozdrowienia z Warszawy :)

Creations by Ane kaže...

lijepa kolekcija boca

Olija kaže...

Prekrasno!

Pozdrav

Good Ghost kaže...

Prekrasne!

ankica55 kaže...

Jutros sam tako sretna jer mogu ući na blog, da dam komentar (prije to uz veliku muku nisam mogla) i da kažem da sam oduševljena tvojim idejama i radovima..Prava si umjetnica Svaka čast!!..

Titania yng Nghymru kaže...

i can see some very interesting paintings here. the vases are nice :)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt