9. pro 2011.

radost darivanja


Početkom prosinca uvijek počinjemo razmišljati o darivanju.
Najljepši su darovi oko kojih smo se potrudili i sami ih izradili, te ih darujemo kao lijepu gestu
dragim nam osobama.
Uz malo mašte i kreativnosti tehnikom decoupaga i sa salvetama veselih božićnih motiva,
odbačene boce oživjeti će na poseban način.
Vjerujem da će onaj tko dar bude primio znati cijeniti ovakav način darivanja, jer svakome od nas
drago je dobiti mali poklon kao znak nečije pažnje.














Broj komentara: 16:

Rea kaže...

Prekrasne su ove boce! :)

gordelicious kaže...

Boce su predivne!!! :)

tina kaže...

boce su fantastične. sa prve slike 2i3 su mi naj naj

Suzana kaže...

Predivne su sve boce-ne mogu odlučiti koja mi je favorit.

Zondra Art kaže...

Boce su prekrasne, vjerujem da će onaj tko ih dobije od tebe na pokon za Božić biti presretan! Jako lijep i originalan poklon od srca.

Ugodan vikend draga:)

Svjetlana kaže...

Stvarno su prelijepe, mislim da će oni koji ih dobiju, uživati u njima :)

ivana kaže...

teško je uopće reći koja je slađa, ali srce mi je zaigralo pri gledanju onih s notnim papirom i vilenjakicama!

Pipi-strela kaže...

kako su dobreeeeee.. A muzikalne su mu ekstraaaaaa. slatko..slatko..slatkooooooo

Dilajla kaže...

Svaka čast ,uvijek uživam u tvojim radovima.

Good Ghost kaže...

Prekrasne su ti flaše. I ja svoje kreacije poklanjam, ima onih koji im se stalno vesele, a ima i onih koji pristojno zahvale...he he
pozz

melanzana kaže...

Boce su ti prva liga!!!!
Sad su evo i mene prsti zasvrbili ...

an. kaže...

Odlične! A što je u njima? ;)

Nena3110 kaže...

Zastaje mi dah dok gledam ove prekrasne boce!
Bravo!

white life© kaže...

Thank you so much for these wonderful and inspiring photos - all things are fantastic!

Hugs
Tine

Nely kaže...

Prelijepo,ove boce totalno oduševljavaju:)

Anamarija T kaže...

Ajme, ja bi ovo! Ili da me netko nauči raditi :))

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt