19. pro 2011.

country ukrasi


Božićni detalji u romantičnom i bezvremenskom ladanjskom stilu uvijek su u trendu.
Kombinacijom različitih ukrasa od prirodnih materijala, uz dodatak cvijetno-kariranih detalja,
te uz pomoć raznih medija kojima dobivamo raspucali izgled, izraditi ćemo vesele ukrase
i stvoriti zimski, bajkoviti ugođaj u našem domu.












Broj komentara: 12:

eda kaže...

Ovo je odlično!!!
Vidim da si jako lijepo uredila svoj kutak... i posebno mi se sviđa ovo "lomljenje" salvete na voštanim svijećama..

Good Ghost kaže...

Prekrasno, svijeće su genijalne, ukrasi su mi odlični

poezija s mora kaže...

Ma divno si ovo sve ukrasila... prekrasan vjenčić!!

Rea kaže...

Joj, kak je to sve lijepo.. Baš si to dobro napravila! :)

Karmen kaže...

Baš su ti lijepe dekoracije. Vjenčić mi je baš poseban.

tina kaže...

odlično,bravo!

Jasminka kaže...

Obožavam taj stil i karirane trakice. Definitivno vjenčić koji bi htjela i na svom stolu. Prekrasno. Jasminka

Fikreta kaže...

Ovi vjenčići baš odišu nekom toplinom.

Daleko, daleko na Istoku... kaže...

sve je simpatično, ali anđeo 'u dijelovima' otkida! najbolji je!

Villa-loredana kaže...

Kao i uvijek elegancija i ljepota. Pozdrav. Loredana

Pipi-strela kaže...

Krasno ovo sve izgleda. Ovaj svecnjak me odusevljava. A za blogera bih imala pitanje, zasto zeza moje komentare, ali hajde oprosticemo mu( ovo se ne odnosi na tebe, vec glavnog blogera.)
Pozdrav i lep praznik.

HRANDICA kaže...

Svečice su mi prekrasne.
Hvala ti na posjeti i komentaru. ♥
Pozdrav.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt