5. pro 2011.

božićne jaslice


Običaj postavljanja jaslica za Božić postoji već stoljećima.
Nekada je u Dalmaciji postojao običaj koledanja uz nošenje jaslica na rukama prilikom pjevanja božićnih pjesama i
po tradiciji jaslice su se počinjale postavljati na dan Svetog Nikole, a mali Isus polagao se na slamu na Božićno jutro.
U današnje vrijeme najčešće držimo običaja da jaslice postavljamo na Badnjak, jer tada ukrašavamo i božićno drvce.
Svejedno kada ćemo postavljati jaslice jer najvažnije je da ih radimo s ljubavlju i znamo njihovu svrhu.













Broj komentara: 7:

Pipi-strela kaže...

Bas, bas lepo i kreativno..pozzz

Zondra Art kaže...

Lijepi običaji i prekrasne jaslice!
Lijep pozdrav!:)

Rea kaže...

Svake godine ne ukrašavam previše kuću do samog badnjaka, e onda mi je gužva. :)

Good Ghost kaže...

U potpunosti se slažem s tobom, Meni su najdraže žive jasle :))

Lilla Indigo kaže...

Baš lijepe jaslice:)

Nena3110 kaže...

Vrlo lepo!

Sonaj kaže...

Po prvi sam puta na tvom blogu i drago mi je što sam te pronašla.Zbog sve ove žive umjetnosti , boja i raznovrsnosti , ali najviše zbog onog mora , soli , kamena i borovine što sam na trenutak osjetila!!!Hvala ti na onim fotografijama.Mislim da sam na trenutak osjetila miris mora jer ja jednostavno ne mogu zamisliti život bez sunca, mora i borovih šuma!!!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt