13. stu 2011.

u susret Božiću



Godina polako ide prema kraju i unatoč brojnim obvezama misli su nam ipak sve više okrenute Božiću.
Približava se vrijeme priprema, nabavki i izrade božićnih ukrasa čija tradicija datira već stoljećima,
a kako vrijeme odmiče, ljudi uvode sve više novih kreativnih ideja za uređenje doma i stola.
Božićne dekoracije različitih boja, ukrasa i vrpci, unijeti će mnogo  ljupkosti i vedrine u blagdansko
ozračje našeg doma, ali ipak ukrašeno božićno drvce s lampicama i betlehemske jaslice vrhunac su
svih božićnih ukrasa.















Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

draga moja lile!Ovo je prekrasno.Ne znam što mi se više sviđa .Sve je prekrasno.Bravo samo tako naprijed.pozdrav Đurđa

Pipi-strela kaže...

Idemo idemo..blizi se blizi... i jase spremam i radujem se izlozbama. Zelim ti prekrasne dane kao ove slike.
Bice slikica sa svoh strana.
A jedno je sigurno zivot tece ka sve boljem, boljoj buducnosti i boljem zivotu. Ja sam sigurna da 2012 i na dalje nosi samo pozitivnost, ja verujem tako i meni ce tako i biti.. zelim vam svima da vam bude dobro i pozitivno, da vlada ljubav i samo ljubav...jer ljubav donosi dobro i samo ona..

Zelim ti lepe dane i lepe pripreme... cmok od mene.

eda kaže...

Ja još čekam da mi se upali klik i da krenem sa pripremama... i sa izradom poklona... a krajnje je vrijeme barem plan napraviti, da ne bude kao i obično sve u zadnji čas:)))
Odličan i jako inspirativan kolaž fotografija:))

Olija kaže...

Jedva čekam blagdane! Fotke su super :)

Pozdrav

poezija s mora kaže...

Prekrasne fotografije koje unose radost iščekivanja!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt