17. stu 2011.

božićni ukrasi



Dojmljivi božićni ukrasi na našem stolu ili ukrasni vijenci okićeni svijećicama koji svake godine
izrađujemo su nam najdraži i najljepši.
Šareni ili jednobojni, svečani ugođaj će načiniti još svečanijim, te biti prava blagdanska dekoracija na našem
stolu ili zidu.
Jednostavni su za napraviti uz pomoć slamnatog vijenca, svjetlucavih vrpci, različitih prigodnih ukrasa i
neizostavnih božićnih kuglica.
Dodatak za kraj je svijeća, koja u trenu stvori čaroliju topline u hladnom zimskom danu.













 

Broj komentara: 12:

Svjetlana kaže...

Jednostavno sam očarana:)

Zondra Art kaže...

Prekrasno izgledaju tvoji božićni ukrasi!:)
Lijep pozdrav draga!

Pipi-strela kaže...

Bozic, bozic u istom smo fazonu..kuglice, vencici...samo sto ja muvam i pruce u svemu, ali ovo je carobno... pozzzz

eda kaže...

Ovo si sve ti napravila?!? Sve odreda je prekrasno, stvarno očaravajuće..

Good Ghost kaže...

Svi su prekrasni :))

Olija kaže...

Ajme divni su, jedva čekam blagdansko sređivanje doma!

Pozdrav

Rea kaže...

Predivno izgledaju! A i ja ću sad krenuti u izradu božićnih ukrasa; hvata me to ludilo! :)

Јасна kaže...

Radujem se praznicima,meni je predpraznicna euforija vec pocela! :) Dekoracije koje si pravila su carobne..!

Nely kaže...

Prekrasni ukrasi,svaki je prelijep na svoj način..veliki pozdrav:)

Nena3110 kaže...

Kakve lepotice!

Good Ghost kaže...

Prekrasni su, svi redom. Sorry nisam stigla ih prije komentirati, ali nisam mogla odoljeti. sad idem na anđele :))

poezija s mora kaže...

Prekrasni su ti vjenčići i ukrasi, sve je tako divno!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt