30. lis 2011.

maslina

berba maslina...

Maslinovo ulje oduvijek je bilo puno više od obične namirnice, legende o njegovoj ljekovitosti
sežu daleko u povijest. Stablo masline je simbol obilja i slave, njenim grančicama su
se slavili pobjednici, a njeno ulje služeno je kod najvećih svetkovina.
To je sveto drvo, simbol mira, plodnosti, izobilja, mudrosti i snage koja hrani,
njeguje i liječi već tisućama godina.












Broj komentara: 8:

e-amalia kaže...

Suuupr! Osobito u prvom kolažu dolje desno maline i more.

Villa-loredana kaže...

Melodija maslina je neobrana nikako ne ide ovaj put uz tvoje fotke. Pozdrav. Loredana

Pipi-strela kaže...

Hvala sto me podsecas na mir, izobilje, mudrost. Divno je videti ovakve berbe, zelja mi je da jednom dospem i prisustvujem jednoj takvoj berbi. Ovde gde ja zivim ima palmi, ali nema maslina, zato kada putujem u te krajeve ja se divim drvoredima maslina. Krasno deluju, nekako mocno. Pozdrav.

Jasna's kitchen creations kaže...

Krasne fotke!
Obozavam masline ;-)

eda kaže...

Baš sam se pitala gdje si i što radiš, nema te, a ona se uvalila u masline i uživa!!
Prekrasne fotografije, nadam se da je urod bio dobar:))

Rea kaže...

Baš sam htjela spomenuti "maslina je neobrana", a vi pobrali sve. :)

Olija kaže...

Ništa nije finije od maslinovog ulja, a tvoje fotke su krasne :)

Pozdrav

ivana kaže...

mislim da je poseban trenutak u godini kad dodje do berbe. A poslije se, onako umoran, skrasiš uz neku finu papicu!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt