6. ruj 2011.

splitski tiramoli


...tiramoli vežu skale,a murtila i lancuni, lipo rese moju kalu...

U sunčanu danu dok se mnogobrojni turisti tiskaju kroz uske kale starog grada, nad glavom
im leprša nečije tek oprano rublje s kojeg nerijetko kaplje voda po prolaznicima.
To je jedna od onih tipičnih dalmatinskih razglednica, stari kameni trg ili uska ulica - kala
iznad koje je rastegnut tiramol, sprava na kojoj se suši rublje.
Sve je manje tiramola, a kad ih nestane razglednice Dalmacije više neće biti iste.












Broj komentara: 13:

Nasmijano nebo kaže...

Joj,da... Prekrasne su mi te scene, rublje koje se susi. I uvijek je tako lijepo i bijelo

Nena3110 kaže...

Divno izgleda i tako životno!

Zojka72 kaže...

next Saturday I will be in Split, is a watch

Andrea kaže...

Baš tako...ništa neće biti isto. :)))

Rea_nešto kaže...

Obožavam veš vješati da se suši. A ove slike sa tim svim štrikovima su mi fenomenalne! To je jednostavno neizostavan detalj koji svako domaćinstvo mora imati!

e-amalia kaže...

Super foto svakodnevnoga života. Ako možeš jednom uhvati tiramole na buri!

Pipi-strela kaže...

meni eto to nedostaje ovde gde zivim, ves na zicama. Ponekad me rastuze sve ove modernizacije, pa onda kazem ,dobro de, bas ti lepo i tebi sad, i njima tad, drugima drugde drugacije, ali volim ovakve stvari. Italija cesto to u reklama tako ubaci, pa mi pomalo izazove sitnu nostalgiju,, al brzo ja hmm dobro je...pusa i hvala ,prelepe slike.

Olija kaže...

Divota. Baš starinski. Bilo bi šteta da nestane.

Pozdrav!

Nely kaže...

Baš divan detalj koji je ne izostavan dio dalmatinskih uličica..divno:)

Lilla Kullan kaže...

I like your photos. Hugs Stina

white life© kaže...

Wann warst du denn in Uruguay, bzw. in Montevideo????? :D Diese Art der Wäschetrockung kommt mir doch seeeeeehhhhhr bekannt vor .... ;)

GGLG
Tine

Dilajla kaže...

To mi je oduvijek lijepo bilo gledati robu kako se suši.

MedaM kaže...

Volim more, taj miris i plavetnilo, volim kamene trgove i uske uličice, volim vidjeti lijepo opran i liijepo raširen veš i miris koji se širi dok se suši....I sama ga još uvijek na ovaj način sušim. Ove godine nisam bila na moru i tako mi fali.
Velika hvala za posjetu mom blogu i lijepom komentaru.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt