12. ruj 2011.

lavanda


Želimo li zadržati osjećaj ljeta koje je pomalo na izmaku, motivi sa lavandom stvoreni su za to.
Motivi salveta u nježnim ljubičastim tonovima bude nam morske uspomene i vraćaju osmjeh na lice,
čak i kad je ljeto daleko iza nas.
















Broj komentara: 14:

tina kaže...

radovi su prekrasni meni je ona okrugla naj naj! hoćemo održat jednu domaću(kućnu) radionicu?

Rea_nešto kaže...

Prekrasni su ovi radovi s uzorkom lavande. Volim lavandu!

Biljana kaže...

Meni je za ovu godinu dosta ljeta, ali tvoji radovi sa lavandom su prekrasni:-))

eda kaže...

Kod tebe uvijek raznovrsnih radova!!! Ovaj put glasam za zadnju fotografiju:))
Ma baš su ti odlični radovi!!

Zondra Art kaže...

Lavanda, ljeto, sunce, more... meni nikad dosta!
Prekrasne radove si napravila, sve pohvale:

Nely kaže...

Predivni radovi,lavanda meni odmah podsjetnik na ljeto,mirise...obožavam ju:)

Pipi-strela kaže...

Lavanda me uvek poseti na Zondru, Vilu Loredanu, pa eto sad i na tebe.... Krasni su radovi. Pozzz

titti73 kaže...

You have a lot of imagination! Congratulations.

Nena3110 kaže...

Bravo draga, miriše lavanda:)

Nita kaže...

bok

Dobrodošli na moj vrt.
Ja ću se vratiti.

Kiss.

Nita

Lilla Kullan kaže...

Really nice.:-) Hug Stina

ivana kaže...
Autor je uklonio komentar.
ivana kaže...

LAVANDAAAAA!!! Čak sam i na poslu sve tablice obojala u ljubičasto da mi bude lakše...

Krasni radovi, pozz

MedaM kaže...

Lijepi detalji i jako lijepo urađeni.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt