23. kol 2011.

slikanje na staklu


Slikanje na staklu je vrlo stara tehnika ukrašavanja staklenih predmeta.
U 18. i 19. stoljeću poznati su stari bečki i dresdenski majstori ručnog oslikavanja staklenih predmeta
prozirnim emajliranim bojama.
Današnje boje za staklo su izuzetno transparentne i sjajne, te je vrlo jednostavno s njima slikati.
Posebno zadovoljstvo i izazov je slikanje na staklu, kad korištenjem kontur pasti i različitih nijansi boja
uz pomoć razrjeđivača, njihovim stapanjem dobivamo neočekivane efekte.











Broj komentara: 12:

  1. doimaju mi se impresionistički, baš vjerojatno zbog stapanja efekata!

    posebno mi se sviđa zadnja maslina (hm, nadam se da to jest MASLINA)

    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne su mi tvoje slike na staklu! Posebice zbog jakih i izražajnih boja.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne slike i motivi! A Maslina mi je divna, posebna baš zato što je volim kao motiv i što me asocira na divno provedeno djetinjstvo u Makarskoj... sa didom u njegovom masliniku... prekrasno!
    Sve pohvale, pusa i lijepo pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je lepo kao san!
    Hvala ha rečima ohrabrenja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si tata-mata :)) s bojama.Jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasne su! meni je sa prve slike ona druga sa desne strane gore naj naj. hoćmo na kavicu?

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kako su ovo lijepi radovi, vidi se da ih je radio netko s puno ljubavi i talenta! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slikam na staklu manje slike, ali nikad ovako velike. Prekrasno izgledaju s tim pretapanjima boja. Vjerujem da je teško za napravit, jer boja ide kud ona hoće. Najljepša mi zadnja maslina. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. divne slike:))).....masline su impresivne:)).....
    slikanje ne staklu je nešto što imam u planu naučiti.....
    sad kad vidim kako ti to dobro radiš gubim volju jer mislim da nikad ne bih uspjela ovako lijepo raditi:))...

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasne slike,zaista efekti na njima su posebni..jako mi se sve sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  11. love the colours merge in your pictures! the details are awsome too! well-done!

    OdgovoriIzbriši

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt