20. kol 2011.

priče iz prošlosti

kamen na kamen ...

Čarobni srednjodalmatinski kraj sa svojom obalom i otocima nudi mnogo više od mora i plaža.
Idilična mjestašca zrače osobitim šarmom nudeći nam zadivljujuću tisućljetnu povijest
i osobitu arhitekturu starih zidina, kamenih kuća, crkava i zvonika.
Diljem Dalmacije nalaze se ljupke kamene građevine koje nas privlače bjelinom svojih zidova,
skladnim i jednostavnim obrisima, koje su kroz minula stoljeća bile rušene i ponovo na temeljima starih izgrađene.
Takvih se prizora nikad ne možemo dovoljno nagledati.












Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Ovo je kao iz Arsenovove pjesme; malena mjesta srca mog... divno!
Prekrasni kolaži sa biserima iz Dalmacije!

Puse:)

ivana kaže...

Ovog vrućeg dana, godi šetnja Dalmacijom, makar i virtualna!

ACreativeDreamer kaže...

I just wanted to stop over to visit you since you had so kindly come to say hi on my blog... thank you for visiting! Your work is lovely!

Pipistrela kaže...

Krasna su ova mesta, zadivljena sam njima. Podsecaju me na nase 3 tvrdjave u gradu kome zivim, a i okolnih starih kuca od kamena, koje se ovde atrakcija. Uistinu mene sve zadivljuje, ja iz svega pronadjem nesto sto mi je lepo, tako da obozavam svaku slicicu. Ponekad sama sastavim i iskombinujem neku umetnicku licnu sliku. Hvala ti na ovim prizorima i hvala na tvom komentaru na mom blogu, drago mi je da ti se dopadaju moji radovi. Pozzz

Mare kaže...

i ja se uvijek oduševim našim kamenim građevinama:).....kad se nađem ispred kakve kamene kuće osjećam kao da sam ukrala dio povjesti za sebe:))....
divne fotografije si izabrala:))....

Nely kaže...

Ovo su mi tako posebni prizori,jednostavnost kamenih zgradica oduševljava:)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt