16. kol 2011.

kolaž


Kolaž je tehnika koja nastaje ljepljenjem raznih materijala na podlogu.
Upotrebom transfer gela uz pomoć kojeg prenosimo slike iz časopisa ili fotokopije na slikarsko platno, dobivamo originalne i zanimljive slike.
Ako imate vremena i voljni ste eksperimentirati kolaž je kao stvoren za to.
Dovoljno je transfer gelom prenijeti slike iz časopisa na slikarsko platno, naljepiti malo salveta, čipke ili drugih materijala.
Za kraj, akrilnim bojama ćete vrlo jednostavno dovršiti kolaž .













Broj komentara: 13:

Suzana kaže...

Slike su super, opisala si toliko jednostavno svoj rad da ne znam što me sprečava da probam odmah sada:):):) Bravo!

eda kaže...

E ti me stvarno uvijek oduševiš, svaki put sve bolji i bolji radovi, ovo je jednostavno - fantastično!!

poezija s mora kaže...

Jako lijepo!!

adi linden kaže...

Senzacija......
Nemam rijeci...
Prepredivno

MaryN kaže...

So glad I found you through the "All Kinds of Artists" Artist Blog Hop!
I am your newest blog follower. :)
Looking forward to seeing your upcoming posts!

I welcome you to check out my art blog, too!

Best,
Mary C. Nasser
http://www.marycnasser.com/blog.html

Branka......... kaže...

Ideja odlična....izrada fantastična..kad uđem na tvoj blog, uvijek zastanem na početku jer slikica je savršena....pozz

Tatjana kaže...

Ovo je super.O tome motam već duuuugo vremena,ali mi fali transfer gel :(

Olija kaže...

...i napraviti odlična djela :D
Jako mi se sviđa sve što napraviš!
Pozdrav!

Nely kaže...

Fantastično izgleda..ovo mi je baš nešto novo,hvala na divnim idejama:)

Zondra Art kaže...

Predivni radovi draga moja, baš predivni!
Ideja je super, ali treba i znati a ti stvano znaš...bravo!

Lijep pozdrav:)

Sanja kaže...

Prekrasni su mi tvoji kolaži i to je vrlo zanimljiva tehnika kojom se može izraziti nečija kreativnost! Kako volim kombinirati razne tehnike, ovo je nešto što ću svakako staviti na svoj popis želja! Hvala :)))

Sandra Z kaže...

Ovakve kombinacije su meni predivne!
Lijep pozdrav :))

Eileen Bergen kaže...

Very nice!

I've just started experimenting with gel transfers. What a fun technique.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt