7. kol 2011.

detalji života


Podaca, moj morski dom...

Ljetni odmor je odmak od svakodnevnih obaveza i poslova.
Sretni smo kad imamo neki svoj kutak uz more na kojem odmaramo i uživamo u pogledu na
detalje kojima smo oplemenili svoj prostor.
To su detalji života koji nas inspiriraju, potiču nove ideje i motiviraju za daljni rad.














Broj komentara: 11:

Suzana kaže...

Jako lijepo i inspirativno!

Zondra Art kaže...

Prekrasan dom, sve odiše mirom i ljepotom, divno!
Rado bih svratila sad do tebe na jednu kavicu...:)

Veliki pozdrav:)

Tatjana kaže...

Prepuno lijepih detalja i daje dojam prozračnosti.

eda kaže...

oooo, koji prekrasan kutak prepun pravih morskih detalja...

Villa-loredana kaže...

Hvala na komentaru i fotografijama preko kojih sam te upoznala kao i na nepresušnom izvoru ideja za kreiranje za moj dom i dragim godšćama. Hvala još jednom, doći ću opet. LOredana.

Good Ghost kaže...

Prekrasno!

Marina kaže...

more, školjke, more, školjke, more... moja stalna ljubav :)

Liberty Walk Sara kaže...

Super slike! Lepo izgleda! :))

Ako imas vremena, poseti moj blog: http://liberty-walk-sara.blogspot.com/ :))

adi linden kaže...

Sviđa mi se koliko slika imas...
Bravo!!!
Predivne su.

One kutijice-dekorativne su mrak...
sve pohvale :D


http://under-the-art-sky.blogspot.com/

Nely kaže...

Predivan kutak,tako odiše svježinom,prelijepo:)

Kristina Uvodić kaže...

Ovdje sve diše tobom. ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt