28. kol 2011.

boje vrta

 moj vrt ...

Ljeto je idealno vrijeme za boravak na otvorenom i tada naši vrtovi, terase
i balkoni postaju dnevni boravci.
Dodatni ugođaj stvara cvijeće koje nam uzvraća ljubav i pažnju tako da u svako godišnje
doba priredi spektakl boja i mirisa.
Miris utječe na dobro raspoloženje, a sam pogled na raskoš boja stvara dodatni dojam šarma i gostoljubivosti.
Uz vrt ili terasu naše ljeto traje dulje.




























Broj komentara: 6:

tina kaže...

koji krasan vrt! nazalost ja u bojama svojih ruza,hortenzija nemogu uzivati,unistilo ih vrijeme a nisam ih mogla zaljevat jer mi je balkonski mehanizam puknuo od vrata i dugo nisam mogla na balkon tako da sad imam jad i tugu umjesto šarenila.

Suzana kaže...

Meni je žao što sve te ljepote kratko traju. Dani su kraći,sunce žeže, boje se brzo mijenjaju i cvijeće vene. Šteta! Ali zato si lijepe slike napravila i ovjekovječila.

eda kaže...

A moj balkon djeluje otužno, previše putujem da bi cvijeće imalo stalnu njegu i cvjetalo punim sjajem...

Dilajla kaže...

Divan za uživanje a veličina nije ni važna

arba kaže...

Divan blog, imaš vrlo zanimljive radove..radujem se praćenju.Pozdrav!

Nely kaže...

Predivno je,stvarno sam veliki ljubitelj cvijeća i svaki i najmanji prostor jedan cvjetić čini čarobnim..kod tebe je divno:)

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt