7. srp 2011.

splitske vedute

Pogled s mora na obrise Dioklecijanove palače, nezaobilazni zvonik crkve Svetog Duje,
stari Varoš sa pitoresknim kamenim kućicama splitskih težaka, prepoznatljive su vizure Splita.
Vječna su mi inspiracija za mnoga likovna djela.







Broj komentara: 7:

Olija kaže...

Prekrasni radovi, vidi se talent :)
Volim kad se netko trudi oko detalja.

Jel ja dobro vidim ili su neke slike reljefne, tj. kao neke konture? Koja je to tehnika, predobra je!?

LivesArt kaže...

Hvala Olija, drugi i treći kolaž je oslikano staklo,sa bojama za staklo i konturnim pastama.

Nely kaže...

Ovi radovi su blaga fantazija,zaista originalno i nadasve prekrasno..veliki topli pozdrav!

Olija kaže...

Nemoj zezat! izgleda kao ulje na platnu ( osim sto su me zbunile konture). predobro! svaka cast :)

Lilly... kaže...

Divni su ti radovi! Oduševljena sam! :)

Maja kaže...

Ovo si sama crtala? Svaka čast!

tina kaže...

woow,koji radovi. meni je sa prve slike SV.Duje fantastičan!

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt