14. srp 2011.

moji radovi

 

                                                                     LivesArt
                                                         
                                                         muzika - klapa Filip Dević- Split



Broj komentara: 6:

Olija kaže...

Prekrasni, prekrasni, prekrasni radovi!
I super ideja s videom :)
Ovo na staklu je fantastično.
Ma sve mi se sviđa...Ja sam ribica i volim more i sve morsko :D
Imaš jako puno radova...baš se pitam je li puno godina rada iza toga..

titti73 kaže...

Fantastico!!!!! Meraviglioso!!!! Sei bravissima!!!!

poezija s mora kaže...

Prekrasni su ti radovi!

Karmen kaže...

Predobri radovi, ribice me oduševljavaju. Volim i njih i sve vezano uz more. Sigurna sam da sam u prošlom životu bila nešto morsko. U ovom sam samo ribica u horoskopu.

gordelicious kaže...

Zdravo! Ja sam tvoj novi pratitelj, jako mi se svidjaju tvoi radovi, posebno vazna s cvjecem, odlicna ideja! :)Pozdrav!

Sanja kaže...

Draga moja video je prekrasan, baš sam uživala, kako u tvojm radovima, tako i u glazbi :)))
Svi tvoji radovi su zaista posebni i imaju ono nešto samo tvoje!
Lp

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt