19. srp 2011.

maslina

 Maslina je sveta biljka...


Stari mitovi govore da su maslinu stvorile božice i smatra se simbolom mira, plodnosti,
snage, zdravlja i blagosti.
Stara je izreka: Maslina je kao majka, sve daje, a ništa ne traži.
Maslina je vječna inspiracija, drevna stabla, raskošne krošnje i bogatstvo kolorita zrelih plodova
zaokupljaju pažnju mnogih umjetnika.












Broj komentara: 8:

Lilly... kaže...

Nećeš mi sad vjerovat, al kad sam ugledala naslov na nadzornoj ploči pomislila sam si na gore napisanu pričicu o maslini! :)) Ove tamne boce u sredini su mi totalni stylish! Super! :) Pusa!

Olija kaže...

Obožavam masline, a još više maslinovo ulje (mada nikad nisam probala domaće). Mislim da bi proizvođači maslinovog ulja ubili za ovakve bočice :D
Ove prozirne na prvoj slici su mi favorit :)
Pozdrav.

Jasminka kaže...

Da i ne znam odakle si, ovoliko maslina na jednom mjestu može skupiti samo Dalmatinka. Sviđa mi se tvoja raznolikost podloga na koje stavljaš masline. Ako se ne varam, prvi komplet slika su slikane masline na staklu i lijepo si ih uklopila sa oblikom boca. Pozdrav, Jasminka.

Good Ghost kaže...

Prekrasni radoci

poezija s mora kaže...

Jako lijepo ti je ovo s maslinama!

eda kaže...

Nemam pojma za koje bih se odlučila kao favorit, sve su zbilja prelijepe!! Bravo!!

Marina kaže...

Sve mi se sviđa, al ove staklene boce su zakon!

Jasnas' kitchen creations kaže...

Obozavam masline!
Rodjena sam daleko od mora i maslina, ali zaista cijenim sve blagodati koje maslina pruza.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt