10. srp 2011.

dekorativne kutije

Kreativnost nas potiče da iz nečeg starog uz malo mašte napravimo nešto novo.
Potrebna nam je akrilna boja, spužvica, ljepilo i salvete da bi stare drvene kutije i gajbe dobile novi izgled.
Na taj način uz malo truda osvježiti ćete vaš životni prostor sa novim dekorativnim i
vrlo praktičnim kutijama za odlaganje raznih sitnica.










Broj komentara: 11:

Olija kaže...

Zaljubila sam se u ove morske, mada su sve prekrasne :)

Suzana kaže...

Prekrasan posao si odradila!

VolimBoje kaže...

prekrasne,svaka čast!

Shabby Look kaže...

...thank you so much for stoping by and for your lovely comment!
Nice to be here on your blog!
Have a nice day.
Warm regards,
Lucia

Kek's kaže...

Prekrasni radovi! ove romentične sa cvijećem i violinom su moj favorit :)

anna kaže...

Beautiful work!

Maja kaže...

Stvarno prekrasno!

poezija s mora kaže...

Prekrasne su ti kutije, draga, a posebno... ma sve su posebne!

Mala kuharica Sandra kaže...

Predivan blog! Preeeeeeeekrasno! Idem dalje da gledam, ali necu komentirati, jer cu poostati dosadna sa pohvalama. Odusevljena sam!

NEVERENDING-STORY kaže...

Super są te morskie skrzyneczki:))

primakka kaže...

decoupage je moja slabost. ove s violinom su mi predivne.

Follow this blog with bloglovin

Follow LivesArt